Veelgestelde vragen

Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen over onze printshop. Aarzel niet contact op te nemen met ons teamals je nog andere vragen hebt. 

 

Hoe kan ik bestellingen betalen? - In onze webwinkel kun je probleemloos met verschillende krediet- en bankkaarten betalen. Wij maken hiervoor gebruik van de bekende Ogone betaalservice. Ogone is een van de belangrijkst Europese Payment Service Providers. Duizenden webwinkels in 45 landen maken gebruik van hun diensten. Meer informatie is beschikbaar op http://ogone.com.
 Je kunt de volgende kredietkaarten gebruiken voor betalingen: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club en JCB. Afhankelijk van je locatie kun je ook volgende bankkaarten gebruiken: iDEAL (Nederland), Maestro (België), ELV en giropay (Duitsland) of Paypal (wereldwijd).

 

Wanneer wordt mijn kaart gedebiteerd? - Het te betalen bedrag wordt van uw kaart overgeschreven op het ogenblik van de bestelling.

 

Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens die via de webshop verzameld worden? - Je privacy is belangrijk. Die Keure heeft een zeer strikte policy op vlak van het gebruik van persoonlijke gegevens. Je vindt deze op onze Privacy Pagina.

 

Hoe lang duurt het om mijn bestelling te leveren? - Bestellingen in de printshop worden meestel binnen de 5 werkdagen geleverd. Bestellingen voor visitekaartjes kunnen iets meer tijd vragen omdat we dergelijke bestellingen gedurende een week verzamelen alvorens deze te verwerken. 

 

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling wil annuleren? - Eenmaal een bestelling is geplaatst, kun je die in principe niet meer annuleren. Uitzonderlijk kan het gebeuren dat de drukkerij nog niet onmiddellijk aan de bestelling is begonnen en dan kunnen we deze nog annuleren. Neem contact op met je orderbegeleider als je een bestelling wilt annuleren. Om fouten te vermijden raden we aan om je bestelling goed te controleren alvorens deze te bevestigen.

 

Kan ik producten terugsturen? - In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk bestelde producten terug te sturen. Meer informatie over de voorwaarden en procedure zijn beschikbaar op deze pagina.

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd toekomt? - Meer informatie is beschikbaar op deze pagina.

 

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW? - Alle prijzen die in de printshop getoond worden zijn exclusief BTW.

 

Kan ik mijn vorige bestellingen nog zien? - Ja, op de pagina van uw persoonlijk account vind je een lijst van alle vorige bestellingen, inclusief hun status. Van hieruit kun je ook eenvoudig producten herbestellen en je paswoord of adres wijzigen.